Toteutuneet talkoot

Ennen....
...ja jälkeen!

Kausalan venerannan grillipaikka kunnostettiin 12.6.2018 talkoovoimin

Ehdotus venerannan siistimisestä tuli Kausalan asukkailta, joten asiaan oli helppo tarttua. Grillipaikan kunnostamisesta sovittiin yhdessä Iitin kunnan teknisen johtajan, Harri Hoffrenin kanssa. Tavoitteena oli siistiä paikka niin, että venerantaan tulijat näkevät ensimmäisenä siistin ympäristön, johon voi pysähtyä nauttimaan eväät.

Kunnan puolelta saimme lainaksi työkaluja sekä apua roskien poiskuljetuksessa, uusi grilliaihio eli kaivonrengas saatiin lahjoituksena Pekka Rautiaiselta, tiiliä grillin pohjaksi saatiin Jari Leinolta ja grilliritilän hankkimisessa auttoi Linercom Oy. Talkootyössä olivat mukana Lea Hakala, Kimmo Vilen, Marko Orava, Marjut Pasonen, Anne Dahlström, Jarno Tossavainen, Elmo Tossavainen, Satu Ihalempiä, Marianne Rajala, Iisa Rajala, Patrik Haukkavuori, Miro Haukkavuori ja Eira Leino.

Työ saatiin nopeasti tehtyä isolla porukalla ja Iitin kunta muisti talkoolaisia myös tarjoamalla grillimakkarat porukalle. Tuulisen kelin ja metsäpalovaroituksen vuoksi talkoomakkarat päätettiin paistaa paremmalla ajankohdalla, kuitenkin vielä tämän kesän aikana.

Kausalan Kyläyhdistys kiittää kaikkia talkootyöhön osallistuneita!