Käy Kotihin

Mukulan luomutila 2022. Kuva: Kati Pilli-Sihvola

Käy Kotihin - avoimet kodit Iitissä 2022 kiittää kaikkia osallistujia!

Vuonna 2018 lanseerattu iittiläinen asumisen tapahtuma Käy Kotihin houkutteli väkeä
runsaasti paikalle. Kahden koronan saneleman taukovuoden jälkeen
tapahtuma oli jälleen mahdollista järjestää ja yhteistyötä tehtiin paikallisten yhdistysten, yrittäjien sekä kunnan kanssa.

Tapahtumassa pääsevät kohtaamaan niin paikalliset toimijat kuin asumisesta ja asumiseen liittyvistä asioista kiinnostuneet ihmiset. ”Tapahtuman
tarkoituksena on tuoda Iittiä tutuksi täällä jo asuville sekä tuoda muillekin esiin Iitin mahdollisuudet ihastuttavana ja elinvoimaisena asuin- ja lomailupaikkana. Toki halusimme tuottaa alueelle yhden hyvän mielen tapahtuman lisää ja sellainen tästä on hyvinkin muodostunut”, kertoo Kausalan Kyläyhdistys ry:n puheenjohtaja Eira Leino.

Avoimien kotien tapahtuma toteutettiin ensimmäistä kertaa 1.9.2018, jolloin 10
upean iittiläisen kodin ovet avautuivat kävijöille. ”Tapahtuma oli yhdistyksemme ensimmäinen suurempi tapahtuma ja houkutteli paikalle n. 400 vierasta. Tapahtumasta tuli runsaasti positiivista palautetta ja toinen tapahtuma vuonna 2019 houkutteli kävijöitä paikalle lähes tuplamäärän. Tänä vuonna ylsimme vuoden 2019 lukemiin: Lippuja myytiin lähes 450, mutta kokonaisuutena vierailijoita oli reilusti enemmän, sillä alle 15-vuotiaat pääsivät tapahtumaan mukaan maksutta", kertoo Leino.

"Suuri kiitos kaikesta menee tapahtuman sydämelle, ahkeralle Käy Kotihin -tiimille, joka jaksaa ideoida ja toteuttaa, sekä valokuvaaja Kati Pilli-Sihvolalle, joka on mahduttanut tapahtuman aikatauluihinsa ja kuvannut ammattitaidolla jokaisen tapahtumaan osallistuvan kodin. Kaikki tämä vapaaehtoistyönä. Vähintään yhtä suuret kiitokset on ansainnut jokainen kotiesittelijä, joita ilman tapahtuma ei olisi edes mahdollinen. Heistä rakentuu tapahtuman sielu."

Kausalan Kyläyhdistys sekä Käy Kotihin -tiimi kiittävät kaikkia osallistujia yhteisesti!

Käy Kotihin 2019 - Avoimet kodit Iitissä 31.8.2019

Ihana Käy kotihin -tapahtumamme sai jatkoa 31.8.2019. Mukana oli jälleen upeita uusia kohteita ja edellisvuoden tavoin kodikas ja lämmin tunnelma. 10 ihanaa kotia ja 4 oheiskohdetta avasivat ovensa yleisölle, jota saapuikin paikalle

Kausalan Kyläyhdistys ja Käy Kotihin -tiimi kiittää kaikkia kotiesittelijöitä, tukijoita sekä tapahtumassa vierailleita. Päivä oli teidän ansiostanne jälleen ikimuistoinen!

Suunnittelemme tulevia tapahtumia jo, seuraa siis tiedotustamme Facebookissa ja Instagramissa. Tunnelmoida voit myös upouusilla kotisivuillamme

Kuva: Kati Pilli-Sihvola

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Sydämelliset kiitokset kaikille tapahtumassamme vierailleille, kotinsa avanneille kotiesittelijöille, Käy Kotihin -työryhmälle, Iitin kyläkoordinaattori -hankkeelle, Iitin kunnalle sekä tapahtumaa tukeneille yrityksille.

Upeaa yhteistyötä.

KIITOS!